Nu har pappa laddat Bössan..

Det ska börjas tidigt nuförtiden.

Har precis haft en diskussion med Essie hur det står till på kärleksfronten.

"Jag har hört att du har en kille? Är det så"
Essie fnissar
" Ja, A*** gillar mig!"
"Ska du gifta dig med honom"
"Kanske, han gillar att krama & pussa mig. Han tycker jag är söt."
"Jaså..."
"Jag frågade om han va kär i mig, men då sa han att mest var kär i sin mamma!"



Hihi vad man kan skratta ibland.
Essie vaknade med konstig ihålig hosta idag, hon verkar okej men hon får vara hemma & vabba mig.
Jag är mer sjuk än henne. Trist, men är nog snart på benen igen!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

...och många bössor till kommer han få ladda...var så säker ;-)

2010-02-03 @ 15:07:32
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0