Och vad gör jag idag?

...är så trött så jag har tråkigt & måste vänta på sambons innebandy är slut så Baloo får ut & pinka lite.
(Inte på nån brevlåda...eller kanske föresten ,) )

Tog denna hos IDA:

Dagens humör: Nöjd
Dagens mående: Trött & frusen. Iståget 3.5 timme sen en Igloo till villa...
Dagens borde: Tvätta min jacka som luktar grillrök.
Dagens frisyr: snebena med spänne & mössplattat.
Dagens klädsel: Svart tröja lite längre, linne, långväst, polotröja stickad, jeans, stickade varma höga sockar.
Dagens planer: Gå med Baloo (som sovit som en gris sen vi kom hem, fick lura han runt sjön tidigare ikväll...) SOVA i egen säng!
Dagens vill ha: en uppvärmd varm säng!
Dagens beroende: Bläckfisk ringar. De har legat lönge i frysen...var tvungen att steka dem.
Dagens tidning: Smålandstidningen
Dagens låt: SJ SJ gamle vän...
Dagens kram får: Personalen som jobbar på SJ & får stå ut med alla arga resenärer. De får  ju inte heller veta så mycke & inte deras fel att tågen inte klarar trycket.

Utmanbar alla som vill :)

 

 




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Välkommen hem igen!! Bra att du har uppdaterat dina länkar till andra bloggar. jag håller på att fylla mina länkar också, det ska gå att ändra så att de öppnas i nytt fönster, kolla på designadinblogg.se ;)

2010-02-22 @ 21:55:21
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Monica

Skönt att du kom hem till slut.

Har nog varit ett rejält magont för alla sj-anställda. De har nog säkert fått sig en och annan avhyvling under helgen. ;-/

Jag lånar din Dagens-lista förresten :-)

Ha en bra dag!

2010-02-23 @ 09:58:08
URL: http://http:://monixx.blogg.se
Postat av: Linda S

Härligt att vara hemma igen då?!

Lilla Essie...stackars som trott att du suttit fast i en driva! hihi!

Mamma ska till Sthlm på torsdag. Undra hur det ska gå...

2010-02-23 @ 18:34:45
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0