Pyssel

Är i Göteborg hos min syster.
Blev lite hastigt bestämt, men hann med en fika med Gabbe, Nova & Enya. Ester var så glad över det lilla besöket!

Kl 11:20 gick tåget mot Göteborg. Innan jag kom fram fick jag ta en extratur med tåget till Skövde & tillbaka till Falköping istället för att stå i det roliga Falköping 2 timmar. Slutade med 1 timmes försening & det var väl okej.
Tur att man var förberedd på att det till 99% vart förseningar idag & snälla barnens farmor kunde passa barnen ett par timmar innan sambon kom hem så jag kom med det tidiga tåget.

Framme i Götet sprang syster & jag i alla pappershandlar.
Hade helst köpt hemma i stan, men tyvärr är ju inte utbudet & priserna det bästa.
Nu har jag hittat "mina" grejer!

Syster & jag har klippt, klistrat & planerat ikväll.
Imorgon passar hennes sambo Baloo så ska vi skriva ut lite på papper & det roligaste gå på bröllopsmässa.
Jag vet att tv-programmet ska vara där (när de ringde i förrgår frågade tjejen "vad gör du i helgen?" "Åker til Göteborg" "Perfekt, då filmar vi dig där på bröllopsmässan" "Bröllopsmässa?!?! Men tyvärr min sambo vill inte vara med....")  så kanske kör en kupp mot sambon ;)


Glada snygga systrar pysslar!
Att vi ser rödmosiga ut beror på att vi precis varit ute i snöovädret & motionerat oss ;)

Ha en bra helg...får se när tåget behagar att åka tillbaka till byhåla!






Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Mysigt med en liten pysseltrip till Götet, ha så mysigt!!! Snälla kan du inte göra en Rille-kupp så vi får följa er på tv!? ;-)

2010-02-20 @ 08:54:35
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Gabriella

Ja just det... skyll på snöovädret bara. Ser ju att det står nåt kallt gott på bordet. Och så har det säkert åkt ner nåt glas rött innan oxå ;) hihi



Skönt att höra att du kom fram välbehållen och inte alltför sent.



Spännande att se hur hemresan går imon då (för inte har du åkt hem idag?)

2010-02-20 @ 19:18:06
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0