Semledagen!

..men jag har inte ätit nån än.
Tanken va att äta det på jobbet, men nu blev det vabb en dag till med BananOlle.
Vi somnade i soffan två timmar i förmiddags, efter det har han varit sig själv igen & ätit mat.

Får se om jag åker ner & shoppar en semla när sambon kommer hem.

Ett annat bakverk vars plan sprack idag va bröllopstårtan.
Jättemånga som tipsat om ett ställe utanför Anbeby där de ska vara otroligt goda samt riktigt riktigt billiga.
Men tyvärr gick det inte, han som bakar har visst fått cancer & han vågade inte boka upp så långt fram :(
Ledsamt.


Fikabröd Bröllopstårta - Bombadill


Tanken på tårtan är hallon/jordubb & vittchokladmousse på nåt vis. Får höra mig för lite & provsmaka.

Inbjudningskorten ja...
Nu har jag ändrat mig igen & tänker göra egna iallafall...tror jag.
Undrar jag om det blir nåt bröllop om jag ska hålla på & ändra mig på detta viset vareviga dag?!


 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Haha, men det är ju bra att du testar på många förslag innan du bestämmer dig ;-)

2010-02-16 @ 18:57:34
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Det är väl bra att testa och kolla upp.

2010-02-16 @ 20:37:12
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Har inte du ps???

Då kan du väl göra inbjudningarna där eller?



Synd med tårtplanerna... :(

Hoppas du hittar ngn annan som är grym på det där.

Har du kollat i tårttråden på fl?

Finns många fina tårtor där... och kolla om det finns ngn från den här trakten där.

Ett tips bara...

2010-02-16 @ 22:16:01
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0