AWARD

Jisses ja....en liten Award fick jag hämta hos Fikamonstret :) 

Utmärkelse!

 


Med denna utmärkelse följer att jag ska:

- kopiera awarden på min blogg
- länka till personen som har gett mig awarden
- berätta 7 intressanta fakta om mig själv
- välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till & som jag länkar till
- lägg en kommentar på dessa bloggar att jag har gett dem denna award

Så här kommer sju fakta om mig:

1. Som liten hade jag ganska livlig fantasi, så livlig att jag hade en alldeles egen hund som jag köpte mat, koppel & annat till. Det blev en chock när jag som 12 åring hittade Ludde i källaren & upptäckte att han var ett tygdjur!
2. Min stora fobi är köer av alla de slag. Allt jag gör ska hända fort, helst igår!
3. Jag kan absolut tänka mig att flytta till kusten, vart spelar ingen roll.
4. Läser stora mängder nyheter varje dag, lyssnar på pensionärsnyheter på  P4 samt ser helst en nyhetssändning/dag på tv.
5. Mitt hemskaste sommarjobb var tidningsbud. (förlåt Ida ;) ) Cykeln gick sönder varann natt & det bara regnade hela tiden. En arg lärare som alla var livrädda för skällde alltid för jag var sen med hans tidning. (Helge H om nån minns......)
6. Crabsticks är en av mina gottepassioner. Kan äta upp flera paket helt själv.
7. Jag kör nästan alltid för fort med bilen. Men inte på vintern, då är jag en fegis & retar de andra på vägen till jobbet i 60km/timme ;)

Så, kom inte på nåt jätteskoj idag. Jag är lite trötter kan man säga.
Jag ger awarden vidare till:

Gabbe - Kan vara trevligt för dig att skriva lite annat än sjukhusspråk & journaler
Kakan - Lite avbryt i Liam-bloggen för dig själv, och du har ju gjort de mest galna saker jag vet ;)
Sussi & Peter - tror era fiskevänner behöver ha några roliga detaljer om er :) 
Monixx  - alltid lika skojig :) Vill se vad du har för sju synder...
Marlen - lite skoj om dig & Stella kanske?
Mia - Behöver lite att pyssla med innan bebis anländer
Kusin Martina - lite pyssel & knåp till dig med .)


_______________________________________________________________________________________________

Hunden Nemo

Vill bara sända en tanke till Ida & hennes familj ikväll.
Deras fina hund Nemo fick tyvärr lämna dem alldeles för tidigt.
Så ledsamt.
Men ni har många fina minnen av honom & får ta hand om dem nu.
Kram på er!!







Vill du säga mig nåt?
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Tack!

2010-01-27 @ 20:03:41
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0