Borta bra men hemma bäst!

I lördags kl 9 åkte jag, Essie & min mamma med tåget mot Västerås.
4.5 timme på ett tåg med en fyraåring var väl inte det jag mest såg fram emot...
Men måste stolt skryta med min duktiga tjej som satt still, pysslade & grejade hela långa vägen.
I Falköping mötte vi systerYster som kom med tåget från Götet.

Mormor flyttar om två veckor, så vi har packat kartonger med porslin, vaser & dukar i hundratal!
Roligt att kika på alla saker tycker vi!
Vi va också & kikade på den nya fina lägenheten som mormor köpt. Stor ljus & fin så där kommer hon att trivas & vi får bara två kvarter till city när vi kommer dit sen ;)
En tur på Ikea ledde till Essies lycka att hon fick leka på Småland en timme. Behövligt att se andra barn en stund.

Idag åkte vi den långa vägen hem igen med tåg. Det gick bra idag också, men lite stimmigare tröttare fyraåring.
Enklare att åka på förmiddagar tror jag.
Men hon skötte sig men jag konstaterade att nästa gång jag åker tåg själv ska jag undvika vagnar med energifyllda fyraåringar.
Alla får höra allt ;)


Frukost Nr2.
Hos mormor tar man alltid kaffe & en bulle eller skorpa när man vaknar.


Dessa har man ju själv demolerat många gånger i sina dar...

En mysig helg har det varit! tack mormor, mamma & syster  för allt!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Å din duktiga tjej som var superduktig på tåget å hela helgen faktiskt! Ja instämmer tack mormor, mamma och syster för allt! Å essie!

2010-01-26 @ 19:36:39
Postat av: Anneli

Du har en award & en motivering att hämta på min blogg :)

2010-01-26 @ 21:05:32
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica Tyreskog

en härligt helg. Skönt att allt gick bra på tåget även om myrorna började krypa.

2010-01-26 @ 21:17:11
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0