Gott Nytt 2010!!!!!

Såg att några av er andra gjort en liten årsrevy med bilder :)
Det såg ju trevligt ut så vi testar en likadan här!
Håll till godo & önskar er ett gott nytt år!!

Januari 2009 startade vi med en urmysig kall kväll ute hos Sussi i hennes hyrda badtunna!


Sussi & Peter

Februari bjöd på 60 årskalas för min pappa & Olle lär sig stå mot saker.




Mars besöker vi kusinerna i Göteborg & går på Bushus!

April bjuder på påsk! 



Maj, Olle börjar gå. Vi är ute mycke i det underbara vädret! 




Juni, åker på premiärtur med husvagnen Pärlan till Oskarshamn & firar midsommar!




Juli  betyder semester!



Augusti, äntligen lite svamp!



kräft fiske.

September, nu börjar deet bli höst!

BESÖKER VÄNNER I fRÖSAKULL.

Oktober:


Olle lär sig baka alldeles själv..

November, då fyller både Essie & sambon år! Stora kalas!

December, julstkök & annat skoj!

 

Gott nytt år!!!

Nu ska jag äta lite av resterna från igår & ta ett glas skumpa för det blev lite kvar & sånt kan man ju inte kasta ,)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Vilket härligt år, tack för allt! kram

2010-01-01 @ 19:43:42
Postat av: Sussi

hahaha.. roliga minnen från förra året.. vilken kul idé, kanske skulle göra så i våran blogg också!! ;)

2010-01-02 @ 18:29:20
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Visst är det kul att se tillbaka. Blir kanske ännu roligare att se tillbaka på 2010 för er :)

2010-01-02 @ 23:01:02
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0