Kvällsrunda...

Undrar hur många fästingar vi har nu jag & Baloo...
Smul lurade ut oss i träsk & sumpmarker så det var tur att det är ganska torrt ;)




Underbar kväll!!

Söta Essie i "snyggpose" i klätterträdet!



Anmält mig till kurs nu så det ska bli skoj :)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Men tänk vi hittade både kantisar och smultron :-)

2010-07-06 @ 08:52:26
Postat av: Gabriella

Kurs för kameran?

När?

I Jkpg?

Har inte anmält mig...undra hur länge det gällde(?)

Måste kolla det när jag kommer hem.

2010-07-06 @ 08:55:48
Postat av: Lindha

Gabbe: Medborgarskolan, kostade 1100:- börjar i

spetember, vet inte om jag kom med det var 18 platser.

I nässjö!

2010-07-06 @ 10:51:11
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Micka

Bra val av kamera. Önskar att jag också gått en kurs då jag köpte min, fast jag gillar att pröva mej fram. Får bli en kurs vid nästa köp.



Fiiina bilder.

2010-07-06 @ 21:45:22
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0