Utlandskänsla...

Det är IntenationalMarket i Jönet. (den håller på tills söndag tror jag)
Massa stånd med matgrejer, franska ostar, bakalas, amerikanskt godis, paella, oliver, nötter, ja massor.
Och så lite blommor från Holland eller nåt.
Jag va bara tvungen att köpa en palm.
Kunde inte köpa en stooor för den får inte plats inne på vintern.
Men lite fins blev det allt. Vill ha en till..
Kanske ska be pappsen att köpa en imorgon?!


Tråkigt brun gräsmatta!

Jag är grymt sugen att sätta upp poolen...men vågar inte riktigt.
Vi har ju en badbollsgroda vid namn Essie som säkert skulle hoppa i utan puffärmar vid obevakat ögonblick, och alla andra grannungar...nja....kanske om man sätter upp staket runt, fast tjejerna kan ju ta sig över ett sånt.
Nån av er som har pool? Lite halvstörre modell alltså...



Imorgon Ledig!! Shit så skönt efter en fyradagarsvecka!
Vänjer sig fort att bara jobba tre dagar!!
Nu ska jag ta helg med Ostkrokar & ett glas rött på altanen & lyssna på den ljuva musiken från parken...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

snygg palm å sätter du upp polen kommer man tro de e utomland i den här värmen. all incluseve kan du satsa på me allt gott ni jämt har slå dig ihop me svägerskan c så flyttar ja in kram

.

2010-07-11 @ 08:56:28
Postat av: Anonym

Vem är det blivnade husdjuret? :)

2010-07-11 @ 21:56:31
Postat av: Gabriella

Va fin palm, vill oxå ha...

Hmmm det där med pool tycker jag är lite läskigt. Vi har fortfarande bara en sån där liten mini till barnen och de är nöjda med den.



va fina ni var i tidningen, verkligen superfint kort.

2010-07-12 @ 09:08:15

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0