Bröllopsdepp?

Oj vad tomt det känns nu, inte dåligt eller så men all planering, förväntan  & skojig stress liksom borta.
Men minnen har man ju kvar & typ 1500 bilder som ska gås igenom för framkallning, albumpyssel & annat.
Och så har ju mitt nya efternamn & min fina underbara Make!

Idag har jag gjort en liten minneslåda med lite saker i.
Olles lilla fluga, myrten jag hade i håret, lite rosblad, program, strumpeband, hårspänne & lite annat.

Håller på att skriva ihop hela dagen från morgon till kväll att spara. Lägger den på bröllopsbloggen som avslut sen men det tar nog ett par dagar till & presentlistan kommer hamna där också!
Vi fick massor underbara presenter, finvin & pengar.
Pengarna blir bla. en kamera.
Jobbar ju nu & de dagar jag är ledig är det full fokus på utomhus  ungarna ;)

En fin bild på min fina ögonsten ringen:


Vitt guld med två små & en större tsavarit.

Dags att fortsätta plockandet & sen när värmen lagt sig en power med Baloo om han orkar...





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Vad mysigt det låter.. du får gå och öppna lådan ibland och drömma dig tillbaka och komma ihåg känslan! Å tänk att jag började min nya karriär på ert bröllop!! Hahahaha!

2010-06-29 @ 22:37:48
Postat av: Sussi

åh vilken fin ringbild!! ;)

Ja det är svårt att fatta att så många månaders planering för en dag tar slut på bara några timmar men nu är det ju bara att njuta av allt som ni har bakom er och framför er.. har en hel del bilder från både mig och Peter men du kanske inte behöver fler bilder??!!

Kram kram

2010-06-30 @ 12:40:23
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0