En gammal vana eller ovana?!

Förr i tiden, för sådär 5 år sen innan jag fick barn, hade jag tokdille på att underkläderna var tvungna att passa ihop.
BH & trosor i samma serie, helst blandade jag inte ens  samma färg om inte spetsen/mönster stämde med BH. 
Och så  skulle det även vara i samma färger som kläderna jag hade ovan.
Dessa plagg förvarades i perfekt ordning (för det mesta) i min byrå/lådor.

Särskilt min kompis Smullan har haft skoj över detta genom åren då vi varit iväg eller shoppat & jag inte hittat rätt kombinationer eller när jag förfasats över hennes ojömna färger/matreal i hennes byrålåda :)

Numer har jag frångått mitt koncept ganska mycket, jag har inte tid att sortera. Men jag skulle inte ha vita trosor om jag har svart bh...eller tvärtom. Kanske om de har den andra färgens mönster på sig..

Nu har jag en cremevit klänning som väntar.
Jag hittade inget i creme som jag föll för så jag köpte helvitt förra veckan.
Idag köpte jag stayups i creme för det blir ju konstigt med vita.
Men då kommer det kännas fel att ha vit bh & vita trosor...så jag var tvungen att köpa det i creme också.

Nu har jag iallafall både och så kan ju svida om under dagen om jag vill!
De vita var inga dyrgripar & då har ju äntligen ett vitt snyggt set :)
(fast strumpeband har jag aldrig använt innan men de trådarna kan man ju klippa av...)



Vitt från Lindex, mittentrosorna är de sötaste jag sett på flera år!
Cremefärgat från Triumph.

Jag får prova imorgon vilket som könns bäst! Har öppet köp en vecka på Cremsakerna & till den 24 juni på det vita. Så hinner nog vela ett antal gånger!

Nu väntar jag ivrigt på mina skor!!
Idag har det gått tre veckor sen de beställdes, hoppas de kommer vilken dag som helst!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Söta underkläder :)

2010-06-01 @ 19:31:18
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Annica

Hihihihi....

2010-06-01 @ 22:20:52

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0