Fångad....

...igår på morgonen cyklade jag iväg till lekparken med barnen & Baloo.
Sambon var i helsngborg & jobbade.

När jag varit i lekparken en stund hör jag tjut & skrik bakom stugan...
Och gissa vilka det va :o)

En tur ner på stan & tigga ,pengar till lite dricka:




Sen packades jag in i bussen mot okänt mål.
Det visade sig vara Jönköping!
Först åt vi god lunch på Piren, & sen gick vi vidare till Atlantis Spa.
Det var många svensexor på stan så jag räddade sjölvklart en fastkedjad stackare efter att slitit bort halva han behårade ben. (nyckel fasttejpad med silvertejp... ajaj..)






Efter bad, mask & ett vattengympass som jag höll i för tjejerna så åkte vi vidare hem till Nässjö.
Kvällen tillbringade vi hos Smullan med helt underbart god mat, vin, rose, öl, sång & chokladfontän.
Massa tjejsnack & roliga upptåg hela dagen!


Jag trodde de skulle komma nästa lördag så jag blev glatt överraskad.
Roligt va att Kakan såg mig på stan med barnen & det fick ju igång telefonslingan att jag var "rymmen" & inte hemma som de trodde.
Bara tur att jag inte såg henne  i bilen.
Mattias fick åka på stan i en Elajobil & leta reda på var jag va.

I fredags kväll, fick jag för mig att gå upp till mina föräldrar på kvällen. Kl var väl 21:30 när jag kom dit & då skulle de precis äta rabarberpaj.
Pappa brände ner några låtar till mig som jag skulle lägga i kantorns brevlådå, så åt vi paj, drack ett glas vin & pratade.
Jag var där ca 40 minuter.
Vad jag inte visste då, var att min syster & min kusins tjej satt gömda nere i tvättstugan :o)
Det var bara tur att pappa hann se att jag kom & de hann gömma sig.

Ni är helt underbara allihop mina fina vänner!! Ni som inte kunde vara med träffar jag ju snart så ni får lite extra tid på bröllopsdagen istället!

TACK för en jättefin & rolig dag!!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Härligt kul vi hade =) å glad att du e nöjd! See ya! Kram

2010-06-06 @ 22:34:57
Postat av: Anneli

Wow vilken härlig dag och vilka härliga bilder! Tack för att du delade med dig, var skoj att läsa. Skönt att ha det "avklarat" så du kan fokusera helt på själva dagen D nu!!!

2010-06-07 @ 22:46:42
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0