Men hörrni...

frågade ju vilken ni trodde var bäst.

Vilken tror ni ser finast ut idag?!

Båda funkar nog.

NÅN kommentar kan ni väl slänga dit iallafall.

(jag vet, jag är själv urursel på att kommentera nuförtiden...)

Fick sms, ringarna är klara.
Så nu har äntligen hittat inlämningskvittona så idag blir jag sisådär massa pengar fattigare.
Hittade massa småkvitton på barnens kläder, papperspyssel & annat.
Jag tror inte jag tänker räkna ihop allt sen...lika bra att vara ovetandes om de mindre utgifterna ;)


Nu ska jag klabba på zon på hela vänstra axel/ryggsida. Det sa typ knak imorse när jag klääde på mig & det gör så inuta h*****s ont. Kan knappt ens lyfta en kaffekopp.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna Giss

Helt klart vassen! =)

2010-06-18 @ 19:44:43
Postat av: Anneli

Sent svar från mig, inte för att jag är kass på att kommentera utan för att jag varit datorfri i helgen ;-). Röstar solklart på vass!!! Stilrent & snyggt. Hoppas det går bra annars med alla förberedelser...det är inte långt kvar nu...

2010-06-20 @ 21:39:34
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0