Mulle, Skräptanten, Fjälllisa & Laxe!

Mulleavslutning i Lövhult.
Underbart väder!
Vi gick tipsrunda & på vägen var alla Mullefigurer & överraskade barnen!

Olle vart lite skeptiskt mot fisken Laxe & sa fisk lääänge efteråt.
Impad av Olle, han gick själv nästan hela vägen. Kan tippa rundan var ca 2 km.


Laxe


Mullemärke!


Busig Olle!

En så trevlig kväll med mina ungar, svärmodern & Baloo!!

Olle säger tre ord i meningar nu:
Ja etter Olle! 
 
Idag sa jag ""Men vaaad är detta??"" när vi såg Laxe.
Olle härmade direkt: Vaaaa äääää etta??

Imorgon är det ledig dag!
Underbart!!

Hoppas kunna komma iväg & hälsa på en kompis & hennes lilla Oliver som föddes 13 maj ;)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Jasså ni fick också besök av skräptanten. Efter Ellinors utflykt med dagis var det skräptanten som var mest spännande att berätta om =)

2010-06-07 @ 22:48:49
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0