Sista kvällen....

...som fröken Svensson!

Imorgon har jag bytt till huvudbonad-efternamnet ;)

Det har varit grymt mkt denna vecka så lite trött.
Overklig känsla när vi pyntat lokalen ikväll, känns som man fixar för en "vanlig" fest eller åt nån annan.

Men så slår tanken att vi ska sitta där imorgon. Vi ska gå fram i kyrkan.

Vi! Jag & Han! Min fina underbara glada blivande Make! Stort!

Essie är i feststämning, hon kollade ju oxå på Vickans bröllop förra helgen.
- Mamma, glöm inte säga till att ni blir Prinsessa & Kung nu!
Okej, ska komma ihåg det!

Igår hämtade lite pynt, en välbehövlig paus...



Idag dukat & gjort fint, gör sig inte på bild, men såhär nånting:






Imorgon gifter vi oss, jag & min honey, vår midsommardröm. Vår stora dag!


14:00 i Kulla Kapell

Klart ni får komma & kika om ni inte firar midsommar för fullt!
Man kan också se en glimt vid hembygsparken strax innan 16:00
 då vi kommer till Odd villan med häst & vagn.



Glad Midsommar!!!!

 




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Kommer tänka på Er idag! Önskar er en underbar dag!

2010-06-25 @ 07:22:10
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0