Pjuhuu..

Tempo idag från morgon till kväll!

Dagissamtal om Olle, inget speciellt att fötälja om det, han är en trygg glad prick som gör sina saker som en liten klocka precis som hemma :o)

Ner till stan & kolla på tårtor. Ett smakprov blir det i form av bakelse till skärtorsdagen.
Den bakelsen gör han mpnga av till butiken också så vill ni provsmaka får ni åka till Thimons & inhandla.
Kommer vara med vit & hallon mousse, lite grönt skönt & botten på hm...ja vad heter den bakelsen med nötgrejs , grädde & mandarin?

Efter tårtkollen gick vi till Z-guld & gjorde slutbeställningen på ringarna. Om en månad får vi första titten. :o)
Till Djurmagazinet & köpa hundmat.
Äta lunch sen vidare till Miljö&Byggnadsnämden. Snabbt möte idag så kom iväg att hämta hem vildarna redan till 16:00.
Vilken känsla att kunna gå direkt från ett "jobb" till dagis utan att ha en 40 minuters resväg i bil först!!

Lagade nån slags frikadeller & pasta. Blev supergott!



Essie ville inte hjälpa till, konstigt. När Olle & jag lagt allt i grytan & jag kollade till henne hade hon somnat i soffan. Inte piggelin alls :/ Får se om det bara vart trötthet eller nåt annat.

Nu ska jag hämta kläder från h&m & Me&I, sen åka & sola min blekfishud innan promenad med Baloo!

Just det...skickade en överklagan om min femhundring igår.
Idag ringde Nordeas kundombudsman & sa att de sätter tillbaka den igen! Hon sa att det var pga tiden. Men det måste de ju sett på första reklamationen, men den var ju en pdf-fil man bara fyllde i. Överklagan skrev jag ju själv & beskrev händelsen så det kanske hjälpte lite! Snabbt jobbat iallafall! får nog skicka en godispåse till henne :O)
Skickade också in min tågbiljett från Göteborgsresan, och klickat i glömda vabdagar på FK.
Känns ju som jag får massa extrapengar eftersom jag redan ser dessa som "förbrukade"!
ska köpa nåt till MIG!!!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Den fantastiska bakelsen Budapest är en av mina favoriter och en sån botten med mousse på måste vara oslagbart!!! mums

2010-03-18 @ 11:45:49
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0