Gamla...eller?

Kollat igenom bilder, ska ha en på oss i programmen inför Dagen B.
Hittade massa gamla...


Jag & rille på Kreta 2004

...nya är det sämre med. Konstigt att det är typ 500 bilder /månad på barn & hund, men inget på oss....Mystiskt!

Jaja...tiden räcker absolut inte just nu..
Denna veckan har det varit jubeljogg(slögång), S-möte igår & idag skulle jag på kurs med Baloo.
Sambon var sen på jobbet så det blev ingen kurs.
Baloo vart nog sur & rev mig i ansiktet istället...hoppas det går ner. På benen har jag revor sen januari som fortfarande är blåa.
Tur att han e en liten berner sennen... *fniss*

Nehe..back to programplanering!




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0