Inte skräpa ner.....


....vi var en tur i skogen igår & hittade massa skräp:


Sugen på kaffe, men den gick inte koppla upp....


Essie vet hur det ska vara!!!

Valborg firade vi i Eksjö. Trevlig kväll!!


Kommer prinsessan snart?! (Essie trodde vi skulle åka & titta på en film om vårprinsessan)


Fångad av vintern..

Sen grill & mat hemma hos Kakan & Putte!



Mysig trevlig kväll!

Nu ska jag ner till stan, idag är det  ju 1 maj & då ska det demonstreras såklart!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

hahaha.. sötEssie!! Plockade ni upp skräpet och slängde det då?? hmm..

Men är det inte den gröna jackan hon har som hon INTE tyckte om??

Vilken mysvalborg ni verkar ha haft, jag myste till det med hästar hit och dit istället..

Kram

2010-05-01 @ 12:41:43
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0