Jag vet iallafall vart jag ska sitta....

...men börjar med dagens kvällsmat:


Premiär på altanen! Imorgon blir det lite växtköp.
Hunnit klippa gräset & få fram utemöbler idag.

Firat våra mammor, hos min fick vi färskpotatis, kall sås med ägg, matjesill & melonsallad. Efterätt Ostkaka.
Smälte i munnen så mamma, det var klart värt 39kr kilot!!! (eller var det 29kr nu?)

Hem & städa ur garaget, LillKusinEmil har en Folkvagn årsmodell -62 som har flyttat in därnere.
Meningen är att han ska ta sitt körkort med den om sisådär 11 år. Undrar om bensinbilar finns då *fniss*
Inget kort på skönheten, men den var faktiskt riktigt fin!

Vidare till sambons föräldrar på ytterligare fika med hans familj & LillKusse W med föräldrar.
Svärisarna hade köpt leksaksvertyg på loppis igår, & dessa kan jag lova både lät & var väääldigt poppis av småpojkarna! :o)

Hemma igen 19:45, så fick Olle gå & sova. Jag satt vid datorn & huxflux luktar det grillat!
Det var ovan tallrik som sambon fixat ihop!

Sist på schemat idag stod bordsplacering, vi var på Oddis-lokalen idag & tittade & det blir U-bord.
TUR att jag vet vart jag ska sitta iallafall.
Det var svårare än jag trodde att klura ut vilka som kan ha trevligt ihop!
Men det ska vi nog ordna!

OBS!! Detta är enbart kladdkladd, så har ni lasersyn & ser några namn så kommer de till 99% ändras!

I dagsläget är det bara jag, sambon & föräldrarna som är klara.
Funderar lite på att sätta barnen, om alla fyra är kvar, vid eget bord under maten bakom oss, så akn de kuta ivög sen.
Om du är bjuden...vem vill du absolut sitta med :O)



Nu blir det hundtur. Sambon har somnat uppe hos Essie. Han har varit liiiite seg idag ;)
Med all rätt & det är han värd. Jag sa att han var lite dum som sov hemma, hade han sovit kvar/hos kompis hade han iallfall fått sovmorgon. :)


Imorgon ska vi kika på brudbukett & jag ska prova klänningen med alla bh:ar jag köpte i lördags!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0