Lite shopping...

Köpt:

Foppatofflor till barnen - iår tänker jag inte köpa dyra sandaler som de ändå växer ur direkt. Jag är ju urkass på att sälja av grejerna sen så iår blir det budget variant!!

Till mig:


Kozikolväska med massa goda kryddor!


Bikini i skönagröna färger!


Supertunna mjuka "korta" byxor. Hög midja med lite gubbbyxhäng.
Och en objektkofta, perfekt till svala Kretakvällar!

Jag ser väldigt tjockmagad ut - inte gravid - bara två tröjor under som jag knölade in så byxorna skulle synas, sambon är ej bra på fota så det syns ju inte ändå - frisyren skyller jag på stickade kepsen som fortfarande används flitigt trots att det är MAJ!!!! 

Skymtade röda fina trällor på Bonvings men hann inte gå in.
Fanns röda hyffsat fina på andra skobutiken med, men inga Heddas!

Nu ska jag fortsätta shoppa på Taxfreen!
Håll tummarna nu att askmolnet håller sig borta!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

shoppohollic.. men va snyggt. gillar speciellt skorna kram

2010-05-08 @ 08:56:29

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0