Resfeber...

Packa hit & dit & överallt!
Jag vill åka nu!
1.5 dygn kvar längtar!

Den veckan vi är borta ska jag koppla bort bröllopet så mycket det går. Sen när vi kommer hem igen kommer det bli KnasKalasPlanering Ala` mig.
Alltså sista minuten precis som det ska vara!

En av mina giftasdrömmar är att åka häst & vagn.
Det går att ordna från kyrkan & en bit mot Nässjö.
Men så fick vi en briljant ide (kan tyvärr inte avslöja allt...) att vi behöver åka med häst & vagnen till OddFellowvillan.
Alltså i stan.
Det är inte alla hästapållar som klarar att vara i stadsmiljö & så är det tyvärr med den ordnade pållen.
Nu letar jag därför häst & vagn som kan köra oss från utkanten av stan & till villan vid 15:30 tiden.

Har ni nån vacker pålle som kan dra en vagn på lager så hör jättegärna av er!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Min morfar har jätte många hästar och kontakter som har andra hästar än just travhästar.. men de bor i Rydsnäs och ja vet inte vad han tycker om att resa med dom till Nässjö.. Vill du ha hans Nr?



Bara älskar bröllop o fix runt fester så jag är riktigt nyfiken! :)

2010-05-11 @ 20:55:54
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Lindha

jatack Micka gärna nummer :)

2010-05-11 @ 22:11:11
Postat av: syster

De va den snyggaste bilden i da!!! ok att du inte e så bra på pohotshop, men du e ju en jäkel på paint i alla fall, en egenskap många inte brukar skylta me =)

2010-05-11 @ 23:09:19
Postat av: Monixx

Jag skickade ett tips till dig på FB ang. körtips. Hann du se det? :-)

K. Fritz i Bänarp. Han tror jag gjorde sånt där åt folk förr iaf. Annars vet han säkert vem du kan fråga.

2010-05-12 @ 06:50:58
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: nena

Min mamma har fjordingar som är stencoola, hon har kört en del brudpar med dem. Iaf en av dem, vet inte om ni har tänkt åka efter par eller enbet. Jag vet inte heller vad hon har för sig just då när ert bröllop är, men du kan höra med henne; gronturen at hotmail.com, men det är klart, fjordingar kanske inte heller är de roligaste hästarna att åka efter =) dom finns iaf utanför Stensjön. K. Fritz känner min mamma (och hästarna).

2010-05-17 @ 23:23:16

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0