Vilken vecka..

Jag har varit sjuk hela veckan.
Igår tog jag mig till jobbet & det vart ok men lite snurrigt uppe i hjärnkontoret.

Nu är det fredag, mår bättre!
Ska hålla oss hemma idag & försöka plocka fram sommargrejer!
Igår tog jag fram skor, jag har en hel tvättkorg med sommarskor - men inga jag vill ha.  Mycket mystiskt att man måste ha nya skor varje år.
Barnens fötter har växt jättemycke. Ingen kunde ha förra årets sandaler.

Jag vill ha röda fina House Of Hedda skorna men de finns inte här i närheten så de får väl vänta tills efter Kreta :(

Essie & jag var ute igår kväll, jag gick med Baloo & hon cyklade. Roligt med sällskap!



En del har skrivit att ni vill ha lösen till bröllopsbloggen, men ingen adress. :O)
Jag kommer lägga över det mesta här också, den är mest så allt ska vara på ett ställe utan andra inlägg!

Dags att ta tag i dagen.


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0