Fin men en över...

Idag har jag förutom varit på sket-turer med B, plockat fram adventsjusen. (inte pyntet, det får vänta minst en vecka till)
Köpte dessa & tanken va att ha i stora fönstret som en liten granskog brevid fluffgranen, men det var lite blåare ljus i denna så det blev inte som jag ville.
Om nån vill köpa en så har jag en över. Ska lämna tillbaka den nästa vecka på Ikea annars.
(199kr)







Man kan vecka ut den eller trycka ihop den.
Superfin faktiskt, men kräver lite plats. Minst 25-30 sm bred "Bänk".
Funkade inte i mina vanliga fönster, i stora var den jättefin utvikt, men på byrån finare lite ihopvikt.
Denna blir tomtelandets vinterskog iår!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Visst va d sushin som du tipsade om - även för oss lite ovana Göteborgsbesökare. :-D Det var inte svårt att hitta och den var supergod! Tack! :-)

Helgen var jättemysig!

2010-11-29 @ 15:34:16
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0