Hurra Hurra Hurra!

Idag är Essies födelsedag!
Vi har varit hemma idag för hon hade feber & somnade hos svärisarna redan 16:45
Sen var hon slö hela kvällen & blank i ögonen.
Förmiddagen har hon tillbringat i vila med tv:n & jag har mekat upp presenter.
Eget skrivbord där man kan få pyssla ifred (förhoppningsvis)!



Dagens presenter blev skrivbord med två pallar, papperskorg, pennfack, lampa, musketörhatt, Play-dolera med nån slags bakmaskin, en lekvisp, halsband med liten ponny i & minisminkset från vänner till oss.
Barbieskåpet & andra presenter av fdamiljen ficxk hon fick hon ju i helgen.

Nöjd liten tjej iallafall, nu väntar vi på maken för att hämta maten Födelsedagsbarnet bestämt, Pizza, & tårtra fdrån Thimons!

Hurra Hurra lilla gumman på din födelsedag!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Va fint de blev me skrovbord i hennes rum! Grattis till lilltösen.

2010-11-03 @ 20:33:35
Postat av: Anneli

Gratta stora tjejen!!!!!!!!! Synd att hon är inte fick vara helt pigg på sin stora dag även om hon fått fina presenter och säkert haft det bra ändå ;-).

2010-11-03 @ 20:48:27
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: jessica

Tråkigt att hon inte var helt pigg men det kan vara lite lyx att få vara hemma med. Vilka fina presenter hon har fått.



Jag kommer så väl ihåh ester från babycaféet, milla minitjejen.

2010-11-03 @ 21:44:37
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0