Snö snö snö

utan i Jönet då får där är det bara isande vindar från den där plaskdammen Vättern.
Huja vad KALLT det kännts där idag!
Men härligt härhemma att komma ut i snöyran med en glad Baloo!
När jag kom hem till huset var det helt tomt..
Men Baloo & jag spårade upp familjen till pulkabacken genom spåren från huset :)



Essie körde med mössan över hela ansiktet ;)

Idag kom ett litet brev på posten.
Det innehöll Prematurbandet. Det va prematurdagen förra veckan så jag passade på att stödja detta!
Är ju inte alltför längesen som Liam var en sån liten yttepytteliten plutt!
Nästan exakt ett år sedan som jag var på Ryhov & höll i honom första gången :)
(Men då var han ju redan ett par månader gammal fast han skulle kommit 20 november)



Men jaha....Nu får jag U T B R O T T!
Skulle ladda upp en fin bebbebild på Liam & så är halva -09 korten borta från bärbara HD:n...
Gah...Det betyder ju att allt från gamla datorn inte ligger på den & då måste jag ju koppla upp skärm & grejer igen...
Fy...teknik & jag är verkligen inte sams. (Kan till 99% säga att femman inte kommer funka om 20 minuter heller...)

Jaja...vad är en kväll vid tv:n när man har ett par tusen bilder att sortera....


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0