Trollet

Vi har besök inatt av Trollet.
Han får sova i Makens del av sängen för han är lite mörkrädd (om det är Trollet eller Maken som är rädd vet jag ej...)


Söt va!

Ser ni Essies ärr vid ögat? Det är från när hon ramlade in i en bordskant för ett par veckor sen.
Hon var ju på akuten & limmade det, men det kanske hade behövts sys?
Tror ni ärret kommer försvinna?
Det är ju "bara" 4-5 veckor sen det hände, men så kul ser det ju inte ut.

Sen hoppas jag verkligen att det som göms i snö kommer fram i tö...
Maken har tappat sin ring.
Troligen när han högg ved & isåfall kommer vi ju hitta den om inte en tjuvaktig skata hinner före..
Men om han tappat den nån annanstans?!
Usch...blev helt nervös nu.
Får gå ut imorgon bitti & hälla varmt vatten vi veden & hoppas den ligger där :(

Nu ska jag ut i Härliga snön med Baloo en runda! :) Me like!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

Ett troll?!

Det hör ju inte till vanligheten.



Det tar nog länge innan ärret försvinner, antar jag...

Nova har trillat och slagit i sin läpp och det ser heller inte bra ut.

När ett år har gått, tror jag d va, så ska vi fota (eller en fotograf) och så ska vi skicka det till Trygg Hansa.



Men va tråkigt, hoppas du/ni hittar ringen! :-)

2010-11-10 @ 12:10:47
Postat av: Anna Giss

Ärret tar nog tid på sig o blekna.. Sigge har ett som är ett par månader nu, o inte fint än...



Gällande ringen, ska du inte anmäla det på hemförsäkringen? Vet jag en annan som gjort....... dock ej vi!



Kram

2010-11-11 @ 15:39:51
Postat av: Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Hej, Allt bra? =)

JÄTTEFIN BLOGG!! :D <33

2010-11-11 @ 16:08:19
URL: http://tolvans.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0