Fotodags!

Idag var vi hemma hos Prinsmamman för att fota barnen med Studio Bus.
Det gick jättebra, men Essie har ju tyvärr sitt plåster på kinden...
SÅ får spana in bilderna när de kommer om några funkar ändå!

Min helgs Favoritbilder:









Nu, färdigbloggat för idag!
Ska upp & sätta ihop en hemlis som Essie ska få när hon fyller år.
EN grej jag hade när jag var liten flicka!
Nostalgi!

Imorgon susar vi till Ullared, jag, maken, svägerskan & makens föräldrar.
Barnen har instaööerat sig hos mormor ikväll & ska vara där tills imorgon.
Alltså lyxkväll för oss härhemma..

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Hoppas korten blir bra. Skulle oxå varit där med Stellis är så förkyld. Han tar så fina kort, får fortsätta titta på 1 års bilderna :)



Hoppas ni får en bra dag i ullared :)

2010-10-17 @ 21:56:12
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Superfina bilder Lindha.

Har inte kollat på nåt av det jag skrev under infoträffen. Har du?

Fattade du nåt eller minns du vad han sa?

2010-10-19 @ 20:56:43
Postat av: Anneli

Vilka underbara bilder! Kul med så fin kamera och kunskap därbakom ;-). Jasså ni var också och fotade? Vi var där på eftermiddagen. Mini var lite svårflörtad men är nöjd med resultatet.

2010-10-20 @ 15:39:10
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0