Men hallåååååå....

Parabolj***l!
Kollar ju sällan på tv men just idag ville jag se hela två program...
Sveriges skönaste famlilj & DW som börjar om typ 2 minuter.
Men icke...bara pixlar som far omkring på bilden & så är det ok bild typ i reklamen...
USCH så enerverande & jag vet inte hur man rattar på den där parabolen ute så det blir ok.
Ska roa mig med att surfa efter sån parabol som ställer in sig själv istället & äta upp ett helt paket B&J!

SUR! Riktigt SUR!

Och nu börjar hon däruppe med att hon är hungrig...ungar!

Blind är jag med då mina glajjor är så repiga att de är dimmiga. Jag märkte det för ett tag sen putsade som attan på dem men inte bättre sikt för det. Repor.
Lägligt nog har det öppnat en ny billighetsglajj-butik jämte jobbet, så imorgon ska jag beställa 2 nya par!
Billigt, 995kr för allt & halva priset på andra paret. Knappt dyrare än ett par stövlar så det kör vi på!

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0