Vabb dag.

Olle hostat & varit jättetörött & grinig hela helgen så han fick vara hemma idag.
Essie ville med stanna hemma & när han inte är ordentlig däckad är det en stor fördel att ha henne hemma.
Tack lilla Essie för din insats i Vab världen.
Undrar om hon kan få nån ersättning från FK?


Olle gör konstig min, men han ville absolut ha toffsar idag precis som StoraSyster.
Söt!

Bullbak blev för ovanlighetens skull också.
Jättesuperdupergoda så jag har ätit upp flera stycken under dagen.
Hade mandelmass/smör/kanel i dem.



---------------------------------------------------------------------------------------------

Gabbe & jag susade till Jkpg igår för föreläsning från Nikon om våra kameror.
Intressant & en del ljus gick upp för mig.
Men för en helt nybörjare som jag så var det ändå ganska mycket att ta in.
Ska gpå igenom anteckningarna & testa lite mer så fort jag hinner.
Men nu vet jag iallfall vad knapparna är till för & ungefär vad de gör.

Jag gillar fokusering & "sudd/skarp" bilder i samma bild så det ska jag träna på.
På onsdag börjar kurs på medborgarskolan så där hoppas jag lära mig mer!

Testade en snabbis bara idag ute på äpplena med bländarinställning (tror jag det hette ;) )






Så det var det!
Nu fixa till blocket annonser.
Säljer gamla akvarium, ett Ikea vitrinskåp (glas /svart) & ett sideboard från Homeline i valnöt & frostat glas.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Ja usch dom där vab-tiderna börjar verkligen nu, såå trist med alla sjukor tycker jag men det är ju positivt om de är pigga och orkar hänga me lite.

Jasså du är också flitig på Blocket nu, vi också...hihi...har sålt av massa barnartiklar =)

2010-10-05 @ 19:29:29
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Monixx

Ett hett tips på bullar som smakar riiiktigt farligt mumma: Nötcreme och smör! Sån man köper på större burk, du vet. Läskigt gott!

2010-10-07 @ 22:15:42
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0