Good Day!

....trött men ändå haft en bra dag & fått en del gjort!
Mest tack vare gulliga Smullan som kom ner på lunch, hux flux vart hela köket vitt!
Tack!!!



Alla blomster som finns till Smulis för hjälpen!!

Barnen har, trots brist på utelek & kompisar, varit små änglar idag.
Skönt med såna dagar, speciellt med det kuliga vädret idag.
Vi har byggt tågbanor, pysslat toarullegubbar & gått till dagis för att hämta regnkläderna, annars har de två skött sig själva hela dagen. (Smulis & jag städade från 13-16)

Jag har äntligen sorterat in sommarens lakan som jag inte burit upp från tvättstugan.
Varför kan sånt inte sortera in sig själv?!?! (men Idol på fyran & en liten öl hjälpte till lite att få det gjort...)


Fy för sånt tråk men nu är det fint i gabberååååben.... ;)
(där även Essies nya OVEVRÅÅÅÅL ligger.....)

Ovan stavfel ett litet internskämt...ni som vet ni vet ;)

Höst & gula löv ute, Smulis, jag & hundarna var ute i skogen mellan 18-19 men det kommer snart inte gå vid den tiden mer  :( men  mysigt inne iallfall...snart tända brasa & basta!
Roligt att fixa lite inne, det står helt still april-september...
Sydde nya kappor eller vad det heter förra veckan.
Har inte haft nåt i dörrarna innan, behålla eller ta bort? Ska jag ha längder där också?!



Nu en liiiten runda med HerrB. Sen väntar lite namnam...
Mitt absoluta favvogodis! Och Preem hade lagt båda framme vid kassan.....Mycke fult gjort! ;)




Klart ni ser vad det är i skålen....
JammiJamm!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Så fint det blev, skönt med storstäd ibland. Och bra att barnen skötte sig.



Är det toblerone och maltesers i skålen?

2010-09-11 @ 07:12:44
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jättefint du gjort! Den där limegröna "kassen" skulle passa perfekt i mitt kök =).

Tror jag gillar det du har i skålen även om jag skulle välja brun färg på båda två...hihi...

2010-09-11 @ 08:59:52
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Anonym

kassen finns på blomaffären 169kr

2010-09-11 @ 10:19:03
Postat av: Annica

Puss!!

2010-09-12 @ 21:12:28
Postat av: Anna Giss

inte mycket till valvaka här inte...........???!!!



KRAM

2010-09-18 @ 12:54:38

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0