Ny dator...

Den är konstig. Jag måste vänja mig.
Jag trodde jag hade en Asus...
Nu när jag packat upp den upptäckte jag att tangentbordet & lite annat är annorlunda . Kom då på att jag hade en Acer....
Man får inte byta om man öppnat låddan...otur...men jag vänjer mig nog!
Jag är inte sådär jättebra kompis med mina teknikprylar som ni kanske märkt...
Nån som vill köpa en fungerande Acer utan fungerande skärm?!

Nu ska jag sova! Är så sjukt sjukt trött.
Sa på jobbet i veckan att jag skulle kunna somna på trottoaren när jag är ute med Baloo, eller varför inte i en mysig mjuk mosshög i svampskogen...det var ett skämt men faktiskt lite sanning i.
Vitaminbrist eller semesterbrist?! Sommarbrist? Sömnbrist?

Tröttsamt att vara trött!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna Giss

Gravid kanske??? ;-)

2010-09-09 @ 21:58:49
Postat av: Linda S

Jag är oxå otroligt trött och fattar inte varför d försvinner?!

Orkar inte va trött mer!!! ;-)

Säg till mej om du kommer på nåt som gör dej pigg igen! :-)

2010-09-10 @ 08:53:30
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Lindha

Nä.... skulle jag vara gravid så är det rätt synd om den bebben med alla giftpinnar & drinkar jag hällt i mig i sommar :)



Linda...lovar att åtekomma med piggtips, men just nu känns det som ända botmedlet är att lägga sig ide över vintern. Jag kan tänka mig stiga upp på julafton bara...

2010-09-10 @ 09:58:44

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0