sovmorgon!

Inteofta man sover till 10:15
Men idag gjorde jag det.
Och orsaken till det var att vi hade såhär trevligt igår:









Kräftskiva med så god mat!! Massa pajer också som alla var riktigt riktigt goda.
Förundras dock lite över den 15-åriga sonen i huset som inte åt en enda grej som fanns, utan föredrog en tallrik cornflakes :)
Kräftorna var tyvärr alldeles för salta för att vara goda. Men åt ganska många ändå. (jag själv som kokat dem, så då får man klaga...)
Efterrätt vart Panacotta, & det var helt klart den godaste jag nånsin ätit! Så den ska vi undersöka om jag själv kan lyckas med!

Rolig skylt på vägen hem:



Karlssons klister eller?!

Dags att jobba i trädgården. Barnen åkte med mormor & morfar till götet igår så de kommer inte hem än på ett par timmar! Däremot är syster & hennes kille i stan så de ska få lite middag senare & äppelkaka.




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Vilken god kväll!! Riktiga smarrigheter, pannacotta är min absoluta favorit. Ni var värda en sovmorgon efter en sån trevlig kväll. Vi slog på stort och sov till 9, lyx för oss =)

2010-09-05 @ 20:10:44
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0