Gott Nytt År!

Fullt upp med allt.  Just nu i en målarperiod, så målar från golv till tak morgon till kväll.

Önskar er alla ett gott nytt år!

Jag har en del nyårslöften..men då vi aldrig vet vad framtiden utvisar kallar jag det nog hellre nästa års vilja!
Vad allt är tänker jag inte avslöja, men en sak jag hoppas är att hjärtana verkligen blir hjärtan istället för r ö k !
Och att mitt badrum blir klart innan nästa jul...
Resten finns nerskrivet för mig :o) Om bloggen är igång om ett år eller när jag gjort ska ni få veta!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Systra di

Gott nytt till er me! Som vanligt har du ju gjort en ursnygg bild.

2011-12-31 @ 16:33:52
Postat av: Anna Giss

Tack för igår! Nu börjar det nya livet =)

2012-01-01 @ 07:03:44

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0