Fullt upp!

Förra onsdagen reste Maken till Turklandet så efter det har jag haft fullt upp!
Han har haft det bra iallafall & jag med!

onsdag till fredag var det mys med ungarna som gällde!


Fina i sina julklapps-Gockar. Piratmössa & prinsesskrona finns till också!
Köpte dem som plojgrej, trodde de var i fleecetyg, så gissa att jag blev glad när paketen öppnades på julafton & jag märkte att det var finaste mjuka frotten! Perfekt efter dusch & bad!
Hittade dem på nätet i höstas, tror det var nån web-butik Hanna Graaf hade. (tänkte länka men hittar inte den sidan nu, bara hennes blogg. Ni får leka detektiver om ni är intresserade. Står Playama i dem.)

Torsdagen bakades det semlor & till min stora lycka blev de helt perfekta!
Inuti gjorde jag egen smet med lite mandelmassa, grädde, brödet i hålet, mandel & hasselnötter.



Efter pyssel & knåp & sömn med mina små i mitt gamla flickrum på Skogsvägen lämnades de till farmor & farfar för en helhelg.

Tack fina svärisar för att ni ställer upp så på oss & ungarna älskar att vara hos er!!
Ibland glömmer man, men vi är så tacksamma & framför allt glada att båda våra föräldrapar gillar att ha ungarna!

Jag susade vidare till Götet med mina föräldrar för att fira LillaYster som varken är liten eller ung längre ;)
(inte liten för hon är tjock om magen just nu ;) Och ung är man bara till 29! )

Lilla SYSTER YSTER 30 ÅR!
firades på färjan med glatt sällskap, god mat & hög partajstämning!











Jättetrevlig helg & kalasfest för Lilla Pida ;)
Vet inte hur hon lyckades svinga sig runt pelaren...jag hade inte klarat det när jag var på tjocken iallafall!
Halt & blött var det...men vad är Göteborg utan lite regn?!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Vilket trevligt firande för Frida, söt hon är i sin mage :) Hälsa henne så mycket från mig.

2011-01-12 @ 08:45:28
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Jag själv

http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=13252



Länk till morgonrockar. Men jag betala 250kr för mina så tjänade en hacka :)

2011-01-12 @ 09:50:08
Postat av: Frida

Ja tackar för helgen syter å alla andra, de va så kul! Men ja förstår att du saknar dina småtroll, å nybelltrollen me, måste åka å hälsa på dem snart. ha de!



2011-01-12 @ 21:07:55

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0