Nyår 2010 2011

Olle började dagen med att fixa Essie en snygg nyårshatt.....
Köra bilar i långt hår är ingen hit! Tur att hon har massor hår!



i pulkabacken ihop med typ hela Nässjö ute i Lövhult.
Har aldrig sett så mycket folk därute!


Mötte upp kvällens värdpar för lite bus i backen!


Tog en lång runda hem med Baloo & det var ju så himlens härligt!



Sen åkte vi till Nässjös förort Målen.




Förätt:
Lax med wasabiröra
Dadlar med getost & bacon - honung & senapssås
Hemmagjorda grissini med getost



Huvudrätt:
Balsmaeco (?) marinerad kyckling inlindad i parmaskinka med rosmarin & hel vitlök.
Potatisgratäng
Sallad
Foccacia

Efterrätt:
Vaniljpanacotta med hallonsås & grädde



Innan & efter kl tolv rätt:
Ostbricka med lyxiga mumsostar (som luktar illa men smakar såååå bra!!)



Olles coola stajl:


Gott Nytt År:



Klumpedunsa som jag e råkade jag radera flera bra kort på mig själv & övriga gäster....



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Inga kort på oss... :-(

2011-01-02 @ 21:28:25
Postat av: Anonym

Nä...inte ett enda på oss :((((((

Hade tre med råkade radera istället för att flytta...

2011-01-02 @ 23:03:31
Postat av: Linda S

Vilken härlig nyårsafton och maten ser jättegod ut! Va? Förort??? ;-)

Då ska vi me susa ut till Lövhult. Vi var där förra året, helt själva och det gick inte att åka, för ingen hade åkt i backen, så pulkorna sjönk ner ½meter ner i snön... haha! Va trötta vi blev!

2011-01-03 @ 18:51:27
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0