Kanske...

...hittat bästa hemmet för min lille plutt!
Vi har träffat ett par som har en två-årig ursöt bernertös igår & idag.
Baloo var kär i henne redan innan för vi har mött dem ibland på promenader.

Idag var vi på skogstur & imorgon ska paret som har tösen gå en egen runda med dem & känna lite på Baloo.
Sen får han troligen vara där i helgen & över nästa vecka & provbo.

Känns helrätt,  seriösa, trevliga & älskar hundar. Så hoppas hoppas att det klaffar med hundarna & såklart husse & matte i helgen. Kan nog ta lite tid för Baloo att släppa intill dem, men han la sig fint hos "husse" idag efter promenaden & det brukar han inte göra om jag är med. (brukar inte ens gå att nån annan håller i kopplet :O) )

Attans svårt att fota hundar :o) Alice ser jättestro ut, men B är allt lite större!
Roliga är att de ibland är så himla lika, speciellt i ansiktet & nu på korten såg jag att hon oxå har smalare med vitt vid nosen på vänstersidan. Man kan tro de är syskon!

Alice & kär Baloo.


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0