Åskan tog...

....datorn, modem, telefoner & grejen till tv:n.

Mest handikappad är man ju utan dator.
Maken skulle vabba förra veckan & vi stod typ handfallna :)
Fast det gick ju anmäla utan e-leg så det gick göra från jobbet. Däremot är det massa grejer man inte kan göra utan e-leg, och på denna lånade datorn (tack gulliga pappa) går det inte ladda ner e-leget ?!?! Så idag fick jag beställa hem pappersblanketter för att kunna fylla i rätt fp på mig & begära makens vabbbidrag.

Min tokiga hund har skadat sig, han hoppade ut genom en stängd glasad altandörr så han fick åka till djurakuten i söndags & sys ihop lite.
Ingen större fara, ett jack över ögat & ett i en trampdyna bak.
Bandage & tratt på detta en vecka nu! Men läskigt att han ens kunde krossa en dörr-ruta!

Ska försöka uppdatera lite oftare, men just nu är det lite stiljte här av en del andra orsaker så återkommer förhoppningsvis snart igen!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marlen

Det hoppas jag du gör :)

2011-06-16 @ 20:39:46

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0