Ner mot Tylösand...


Visst är det väl härligt med att ha långledigt & med detta väder...
Både hinna vara hemma & att åka bort en tur!

Såhär fint bor vi när vi är i "Blåa lilla slottet"






Denna gången stod det en vagn  framför vår också, men det var rätt skönt med lite skugga också så det störde inget. ( de har åkt iväg när jag tog bilden)
Idag när många packade ihop, var det så skönt att bara städa av & packa sin lilla packinng i bilen & åka därifrån. 
Åh vad jag inte saknar att packa upp & ner tält!  
Vi har badat, solat, hälsat på Martin & Lotten i deras stuga & de va hos oss igår & grillade.
Är supernöjd med denna ledigheten & längtar massor till semester nu!



Ganska röa är vi allihopa nu :o) Men det lägger sig säkert!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Åh de va ynderbart att va i de blå slottet, där kommer ni trivas i sommar!

TACK!

2011-06-06 @ 22:25:51

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0