Morgonstund...

...har inte gull i mun. Eller guld kanske det heter?!
Eller jo...ganska mysigt är det ändå, men jag är så trött idag!

Skulle ladda upp lite bilder från helgen men klumpedunsa jag lyckades skriva över dem på nåt vis. Får kolla senare om de finns kvar i kameran på nåt vis sen!



Olle i lekparken i fredags!
Nu ska vi se om vi kan fixa oss, gå ut med Baloo en liten sväng & kolla om min tjeja klarar sig idag.
Hon kom hem från Halmstad igår med feber & varit som en kamin under natten. Just nu pigg & feberfri men det tycker jag ofta de kan vara på morgonen.
Det är trädgårdsdag ute i Flisby rekomenderas om ni ska på utflykt idag!
Vi ska ut nu på förmiddagen om Essie orkar det.

Ha en bra dag därute! Kanske komer lite bilder ikväll istället!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: marlen

Ja du, jätte svårt med trädgårdar! Va glad för att du har sån fin sten läggning :-) skicka hit din man till oss är du gullig ;-) jag kan ta cyklen med :-)

2011-05-25 @ 07:02:57

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0