Badis...

...så gott som klart så jag har flyttat upp nu & duschar uppe.
Till min stora förskräckelse var det dock kallt!! Tom Essie tyckte det var alltför kallt igår så idag fick röris komma  kolla lite. Blev byta duschgrejen men nu så...imorgon en varm dusch!! Jippi!
Bara några lister kvar nu!



Hittar tyvärr ingen bild på badrummet innan det revs ut :/ men det var blått 70-talskakel, orange plasmatta på golvet, ett halvruttet fönster, en stor gammaldags toalet :) Fult iallafall!

Essie fått ny garderob. Skulle ju vara gulligt att måla lite därinne..men nej..så roligt är det inte att måla i snegarderober hukad...men hon är så nöjd med waklincloset :o)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

Åh, vilket fint badrum! E olivträdet äkta? Om inte, var har du köpt det och korgen?

2011-11-07 @ 20:47:37
Postat av: Anna Giss

Precis min fråga oxå... är det riktigt olivträd?? Om inte så är nog risken att det dör ganska stor :-(

2011-11-08 @ 06:41:26

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0