Jul jul strålande jul....

tittar jag ut från min hörnplats i min nersuttna soffa känns det INTE juligt. Mer oktoberruksigt!
Men på söndag är det 1:a advent & nåt ska väl upp i fönstren..

Funderar på vad jag kan hitta på iår i stora fönstret? Vad tror ni det blir?

Julaftonsmorgon 2005 med Emil mitt i



Julfönster 2006


2007 långa tuber


Tuberna fick hänga med 2008 också..



2009 fyndande jag underbar fjädergran i Göteborg att ta hem på tåget!



2010 hittar ingen helbild så ett två tre så får ni klura ut själva...
Men förra året är jag säker på att jag hade mina bakelser-kulor i fönstret också..men kanske inte kom med på nån bild.







Ha ha...sen lite fulbilder jag hittade i arkivet :o)
Gu vad man vill tillbaka när man ser på gamla kort...varför vill man det när man vet att det säkerligen blir lika bra framöver?!

Men jag saknar ju mina honeysar djuren :( Massor bilder från sista vintrarna med Baloo..får nog be att få låna honom julgranshuggningen...inte samma utan honom i skogen där.
Sista bilden mina ängeldjur, Älskade Ajax & gulligeUllige Gizmo! Åh vad jag saknar er!!









Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Ååå vad sugen man blir... vill me PYNTA!!!

2011-11-24 @ 17:54:41
Postat av: Frida

fjädergranen e så snygg s den måste va me iaf! å den lyser bra mycke mer än min svarta.. ska bli spännande å se hur de blir, ja å Stina kommer 8 dec. kram

2011-11-24 @ 23:20:02
Postat av: Monixx

Så fint!

Du är en riktig inspirationskälla. :)

2011-11-25 @ 10:52:10

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0