Novemberlov!

Essie & Olle har fått ta novemberlov! Kan de gott ha tycker ja!

Vi har varit en tur i Götet & träffat bror & "systrar" & kusinerna såklart!

Slottskogen alltid en hit! och nu har de en nybuggs jättelekpark. På sommaren har de oxå barnens zoo.
Nu kan man titta på pingisar, älgar & lite andra fyrbeningar.







Igår var vi på Universeum. Stina fick stooooora ögon när fiskarna simmade under & över henne :o)
Sen var ju rummen med alla saker man kan prova så roligt!














Idag fyller min fina make år!
Och imorgon är det Essies tur att fylla 6år!!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Trevligt ser det ut!!! Familjen mys tror jag allt!!

2011-11-02 @ 23:23:48
Postat av: Linda Sjölin

Va mysigt me höstlov och resa!

Ser jättekul ut på Universeum.

2011-11-03 @ 08:44:03
Postat av: Frida

Vilka fina kort från universeum å er lilla götet tripp!, så kul atyt ha er här å träffa alla ungar samtidigt! kram

2011-11-04 @ 22:38:03

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0