Söndagsfilm...

Idag har jag, Sussi & Lina vart tonårsförälskade upp över öronen.
Faktiskt så såg vi minst tre damer i övre medelåldern också...annars var vi nog ganska bra mycket äldre än övriga publiken.
De killarna man såg satt snällt brevid sina flickvänner & önskade sig bort till nån mer actionfylld rulle :o)



Vi käkade mat på Olearys innan & haft en supertrevlig eftermiddag!

Nu är jag helt slut, skulle egentligen behövt ge mig utomhus & få frisk luft, men tar det imorgon.
Denna veckan har gått otroligt fort, men varit ganska kaotiskt för mig.
Hoppas på snabba tider imorgon & att detta med brösten är klart & godkänt snabbt snabbt.
Finns så mycket annat för mig att koncentrera mig på nu.

ha en bra söndagskväll!
Kram!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Härligt me tjejkvällar! Å man kan väl inte bli för gammal för fjortisbio.. Hoppas den nya veckan blir bättre! Kram

2011-11-20 @ 22:12:13
Postat av: Anna Giss

Tack för en nice kväll i fredags =)

2011-11-21 @ 19:33:17

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0