Tårar i ögonen..

....hemkommen efter en sista snabbis hos Smulan & maken.
Kom hem med tårarna rinnande över kinderna....mest av glädje såklart, men också lite separationsångest!

Många veckor ska de vara borta...håller alla tummar & tår & allt man kan för att de ska komma hem till jul.
Hoppas verkligen att de där domstolarna gör pappersjobbet snabbt!!
Kanske kan skicka lite svensk choklad till dem?

Eller pepparkakor för då blir man ju snäll & då förstår de säkert att denna lila ungen bara måste vara i Sverige till jul för att träffa sina släktingar & viktigast få paket från familjen Hjälm ;)


Vi är månag som väntar så antar att de får fullt upp på Skype om eftermiddagarna :o)

Skulle de bli kvar över jul....ja då ska vi kolla flygbiljetter till Karibien...


Lycka till nu mina fina vänner! Hoppas ni får lite vila på flygningarna & att allt kommer fram som det ska!
Och Smulan...tycker faktiskt du kan ha finkjol, nylonisar & klackeskor   ;)

Puss!!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Hoppas att allt kommer att gå bra. Va härligt att de äntligen ska få sin lilla flicka. Tårarna trillar här då jag bara kan tänka mig vilken lycka de känner. Igår var det 28 år sedan min mamma och pappa fick hämta mig då jag kom med flyg från Indien. Stort lycka till önskar jag Mattias och Annica.

2011-11-07 @ 06:38:04

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0