Badis...

Varit i storstaden på en mycket trevlig runda!!!
Hittade lite smått & gott till badrummet...




Tvålpump i gummi & plast, funkar bra med barn i huset.."lampan" innehåller två, men den va inget bra.
Hittade en jättefin tvålpump i en finbutik på NK...1798kr. Äkta kristall - inte bra & hur kan en tvålpump vara så dyr?
Mini kozikol till mina smycken eller annat smått. Smart rund förvaringslåda & flätade korgar.
Kvar är handukar, lister, lampa över skåp &  en inne i skuffen. (M kan du komma bums ;) )
Skåpet i skuffen ska jag nog sätta hjul på & ha där korgen med handukar är nu. Vi klurar på svarta glashyllor inne i skuffen, men märker redan hur dammigt svart blir..vilket kameralinsen avslöjade fort. Ska genast upp & torka av nyförvärven de måste glömt & damma i butikerna.

Ringen på mittenhyllan panikköpte jag igår, för min vigselring är på vift så¨kände mig helt naken.
Den är ganska lik min, men jag har ju gröna stenar i min.
Letar som en tok härhemma, hade den i veckan n'r jag spacklade & la den då på nåt bra ställe..V'ldigt bra har det visat sig nu!!



Bara måste hitta den! Vet hur svårt det var att få tag på sama färger på de gröna stenarna så göra en likdan är nästan omöjligt :// men men...saker brukar komma fram.
Och jag har i helgen hittat ett par pärlöronhängen i lönnfack på väskan (letat sen i somras)
Två ringar, en äkta en ej äkta, som jag också letat efter länge!




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0