Chillar i soffan...

...har varit nere i cellen & målat lister.
Snart snart är badis klart!
Funderar på att duscha uppe imorgon...eller om man ska spara invigningen tills allt är klart.
Kvar är att plocka in sakerna, köpa handukar/tvålpump/korgar & annat fint.
Har man lagt så mycket pengar på detta lilla rum ska det banne mig vara fina tillbehör också!
Väntar med bild till det är klart ;)




Idag blev det ingen träning. Jag har huvudvärk som bara vägrar ge sig av. Sitter långt ner i pannan & ner över ögonen liksom. Är spänd i nacken så antar att det är därifrån. Har haft en liten nergång igen uppe i hjärnkontoret, men antar att jag gjorde för mycket den korta tid jag kände mig ok flera dagar i rad.
Varför är det såhär?!
Klart man säger att det är bra till alla, men det är ju bra mot vad det varit.
Sen har jag jättesvårt för att jag själv inte kan sätta fingret på att det var just den saken som gör mig nere just nu. Fast jag märker att jag blir nere när fysiska saker kommer emellan. Känner jag mig helt ok eller har sysselsättning har jag inte ont.
Hm..kanske tjatigt men vissa dagar är jag så otroligt trött på detta. Men jag vet att det är små steg fram & så något tillbaka igen.
Jag känner att jag kan inte göra mer än jag gör, men ibland önskar jag att någon talade om för punkt för punkt vad man kan göra & hur & framförallt NÄR blir jag mig själv igen!!

Nån som har tips får såklart gärna höra av sig! Jag vet att det är så många som mått som jag & jag mår bättre av att prata/skriva  om det.

Och ni ska veta att ni är så många som ställt upp så himla mycket, på stora vis & små vis!
Jag är så himla tacksam för detta & såhär mitt i det är jag så glad för att jag inte hållt tyst.


Och det behöver inte ni heller vara, fråga mig hellre än säg när jag redan sagt att ni sett/hört/läst det av andra!

Så...nu har jag murklat av lite granna!
pöss på er!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Min lilla vän! Prata och skriv då mkt du vill, finns här för dig det hoppas jag du vet!! Ett tips är nog svårt, men tycker du kommit långt på vägen. Bara detta att acceptera tror jag är viktigt, inte ha för bråttom, men det är nog svårt! Puss min lilla gumma!

2011-10-21 @ 08:57:53

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0