Nytt liv...

....många är stegen....
Ibland går deet framåt många, sen tillbaka ett par.
Men ändå har jag inte backat tilbaka helt iallafall!

Saknar mig själv så otroligt mycket, och det är det nog fler som gör.
Men jag vet att det kommer bli bra...tid. Det enda som vi inte tar oss tid till idag.

En vanlig biverkning av mina piller är minskad aptit/viktnedgång.
Typ den enda biverkningen som jag varit tacksam om jag fått..
Men icke då..såklart får jag denmer ovanliga ökad aptik viktuppgång...
Så..det är veckans start att få den biverkningen att flyga åt pipsvängen!

Måndag - rensa i skafferierna.
Onsdag börjar jag träna!! Det ni har inte hänt på nja..typ 10 år då jag var ganska flitig besökare på kicknbox.
Nu blir det en grej jag inte gillar, men ska ge det en chans!
8 veckor...sen ska det banne mig synas resultat!
Startmåtten håller jag för mig själv! ;)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: micka

Huvudsaken är att du blir bra & känner dej pigg igen. Inte alltid roligt att vila upp sej eller vara hemma.



Härligt med träning. Hejja hejja!

2011-10-04 @ 18:51:14
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0