Uthålligheten själv!

Tvättade Essies matta. Olle kom upp & utropade glatt att han ville hjälpa till!
han & Essie gab sig på skurandet med liv & lust.
Efter en liten stund slutade Essie.
Men Olle kämpade på, skurade så skummet yrde.
Pausade med tomtegröt.
Upp igen & jag sa till Olle at nu är vi snart klara!
- Näääääe mamma! Du är så slarvig! Jag gör själv nu..!" samtidigt som han pekar på några ställen vi inte lyckats så bra med.
Sötplutt! Tålamodet & envisheten själv när han påbörjat nåt!!



Om mattan gick att rädda från sunkigheten återstår att se imorgon!

Själv har jag haft ett par riktigt bra dagar! Går nog inte förstå om man inte varit i det själv.
Samtidigt stressar det mig att behöva tänka på att ändå ta det lugnt.
Svårt att lära en gammal hund sitta liksom.
Väldigt trött ikväll så ska bara kolla på Greys nu sen sussa!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Underbara unge! visst e de bra att va lite slarbvig ibland.. då blir lixom sakerna gjorda iaf av nån annan... hur bra som hellst!

2011-10-06 @ 20:32:21

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0