Gott & blandat med min lilla köckling...



Grillad kyckling?











Maräng bakning m smak va svårt..sista laddningen med mer socker blev bara lite platt...
De på nedre plåten är utan nåt mer än ägg & socker...de ovan lite jorgubbar.  Platt...




Vinterpromenad...




Summan av kvällens  Irish & glassen blev b o t t e n!
Den ekologiska vaniljen som skulle motsvara halva mängden vanliljsocker...usch. Den glassen smakade bara fryst grädde & knappt det ens. En näve socker & hallonkesella räddade en halv portion, resten står kvar.

Jag vet...aldrig baka eller göra glass utan receptet...Bara mat!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Någon har haft roligt med en kyckling... Angåendemarängerna tror jag att man får tillsätta jordgubbarna först när vitan och sockret är färdigvispat och hårt. Då får man försiktigt vända ner det och inte röra. Då förstörs det vita fluffet.

2012-04-07 @ 06:57:08

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0