Loppis någon?!

Ja som ni säkert sett både hemma hos oss (om ni tjuvkikat i källarens rum..) & här på bloggen så har jag ju sparat ihop en faslig massa grejer.
kanske en hel förmögenhet...(ja man vet ju inte, 2045 kanske ett Lars Åberg snapsglas är värt massor...eller en Ikea lampskärm...och cd & vhs grejer ska vi inte tala om..)

Nä..håller ju på i min källare, sorterar & packar & flyttar om.
Flyttar om...det är inte på det viset ytan i källaren ökar & plånboken tjocknar!

Har provat lite Nässjöloppis på facebook nu, men nej, fota - lägga ut - skicka pm - hålla reda på vem som ska ha vad & till vilket pris är inte min grej.
Men jag har en liten ide..

Jag vill ju hemskt gärna bli av med grejerna OCH få rensat i källaren.
Ester vill ha loppis hemma (och åka på flera & sälja såklart..hon sparar till en Ipad, en annan historia)

Så..funderar på att ta ett riktigt röj i verkstan (ett ganska stort rum vi har i källaren) och ha loppis där på typ helger osv. Kanske kan ni andra oxå ställa dit lite grejer & få sålt!
(men då får ni hjälpa mig fixa till där)

Hm..ja det ska vi kanske testa i sommar & det som är kvar åker på insamling!

Nån som vill va med?



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0